Påskeliljer stikke hovedet lidt op gennem jorden som jeg skriver dette, og de termisk undertøj er på vej tilbage i skabet at gøre vejen til t-shirts og shorts. Faktisk, det er forbløffende, at vejret har ændret sig fra sne til halvfjerds grader af solskin, hvilket naturligvis er meget velkomne. Faktisk, det minder mig om et citat, jeg stødte på for nylig:

“Hvis vi havde ingen vinter, foråret ville ikke være så behageligt; Hvis vi ikke nogle gange smager af modgang, ville velstand ikke være så velkommen.”

Da foråret er kendt som en tid til at rydde op rundt i huset, tænkte jeg om, hvordan vi kan alle gøre nogle ‘oprydning’ i vores eBay virksomheder. Ikke stønne, dette gonna ‘ være god, jeg lover.

En store gennembrud var da jeg systematiseret flere aspekter af min virksomhed, og jeg ved, at du kan drage fordel af gør det samme. Der er så mange gang sugende opgaver, som vi gør, kan være drastisk forbedret.

Jeg foreslår at lave en liste over opgaver, tage mere end, siger, en time eller deromkring om dagen, og bevæbnet med denne liste, har til formål at arbejde gennem det over de næste 3 uger til at forsøge at automatisere så mange af disse processer som muligt.

For eksempel, er der nogen software, som kan udføre opgaver? For at finde ud af, kan du besøge den massiv Arkiv af søgbare software-downloads på cnet.com for ideer.

Er der nogen opgaver, der kan blive outsourcet til andre? For eksempel, opdagede jeg, at jeg brugte alt for meget tid på ting, som jeg kunne nemt have betalt en studerende $10 en time at gøre. Så det er hvad jeg gjorde.

Hvor fandt jeg arbejdskraft?

Jeg sendt en besked i min region i CraigsList.org, (de fleste større byer eller områder har deres egen underordnede websted). Jeg valgte to kategorier, labor kategori under den brede kategori af ‘Jobs’ og kategorien «deltid» under sager. Der er også nogle specifikke kategorier, der kan arbejde bedre for dig, som webdesign og skrivning, kan hver af disse kategorier bruges til at finde personer, der har erfaring i at designe og skrive eBay oversigter.

Du kan også bruge dette websted til at finde en person, som du kan interview til en information baseret produkt. For eksempel, hvis du var at producere en e-bog om ‘hvordan at spare penge på ferien Disney’, kan du sikkert finde nogle ex-Disney medarbejdere, der er villige til at

Nu, er der en hemmelighed til at få de rigtige mennesker. Jeg brugte to tips, som jeg fik fra Dan Kennedy.

For det første, prøv og finde nogen, der var rejst i en familievirksomhed. De har tendens til at være langt mere egnet til at arbejde fra hjemmet, og de er klar over hvad det egentlig betyder at være i erhvervslivet. De har tendens til at arbejde hårdere og med mindre klage end nogen, der har været i virksomhedernes verden i år.

For det andet, være klar over at du har brug for nogen, der kan arbejde godt uden konstant opsyn eller ros. Faktisk, medmindre du er slags person, der kan uddele en endeløs strøm af ros, være ærlig i fortæller kandidater, at de ikke vil modtage konstant ros! Mange medarbejdere behovet, så dække dette spørgsmål på forhånd, den rette person vil sætte pris på ærlighed.

Endelig Giv bestemt retning om, hvordan du vil have dem til at reagere. Hvad jeg normalt lave er skrive noget lignende, DONT sende et CV i stedet fortælle mig lidt om dig selv ved at skrive et par afsnit om din nuværende og tidligere arbejde samt dine Hobbyer og interesser.

Det har aldrig ophører med at overraske mig at omkring halvdelen af alle ansøgere vil indsende et CV, trods min eksplicit instruktion ikke at gøre dette. Prøv det selv og du vil se det samme resultat.

Enhver applikation som der straks bliver slettet, fordi personen bare viste mig at de ikke kan følge en grundlæggende undervisning, og det er faktisk en fantastisk måde at frasortere uegnet mennesker ved den første forhindring.

Jeg vil opfordre dig til at gøre det selv. Måske start ud af forsøger nogen midlertidigt, måske at give dem et konkret projekt at arbejde på, og ser hvordan de gør med at. Du vil drage stor nytte ved at frigøre mere af din tid til at arbejde på aspekter af din biz, at du er mere dygtige til.

Endnu er en anden måde at systematisere en proces og spare tid at finde en enhed eller maskine, der gør opgaven mere effektivt end et menneske kan gøre det!

Igen, som et eksempel, indså jeg, at mit personale tilbragt en masse tid manuelt sammenstykke komponenter til min Renegade sælger succes kursus, så jeg kiggede på hvilke processer forbrugende mere tid og inviteret deres feedback. Det viste sig, at stansning siderne med en manuel 3 hul punch tog op mest tid, så det umiddelbart gav mening at købe en elektrisk punch, der kunne churn gennem siderne. Billig enheden skåret produktionstiden ved to tredjedele!

Jeg gætter på lektion til takeaway her er, at nogle gange vi ikke kan se skoven for bare træer i vores egen virksomhed, så vi virkelig har brug at stoppe op og gøre en seriøs analyse fra tid til anden.

Du ikke vil fortryde det, lover jeg.

Selv tilsyneladende små tweaks kan have en betydelig banke på effekt over tid, og en anden sidegevinst er, at du vil blive fornyet energi med en ny vilje til at forbedre din forretning. Det er virkelig som den tilfredshed, der kommer clearing ud af skabet og gør foråret ren.